Kategorie
Světelné zdroje
Výprodej
Poukazy
Provozovatel Obchodní podmínky Rady a Tipy Kontakty
Svítidla podle umístění
Doprava ZDARMA na EGLO, REDO nad 2000Kč
LED Žárovka ZDARMA u svítidel EGLO, REDO nad 3000Kč, 2ks nad 5000Kč (neplatní na sekce výprodeje)
Hl.strana Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží a reklamace

Odstoupení od smlouvy

V případě, že by jste chtěli odstoupit od kupní smlouvy, přečtěte si nejprve naše obchodní podmínky, bod 5. odstoupení od kupní smlouvy. Zde je definováno dle zákoných podmínek kdy a jak je možné odstoupit od smlouvy.

Při odstoupení od smlouvy, věnujte pozornost balení zásilky, kterou nám zasíláte zpět. Důrazně doporučujeme zabalit veškeré produkty do dalšího obalu/krabice, tak, aby nedošlo k poškození vlastních obalů produktů. Pokud dojde k poškození obalů dodaných produktů, může vám být naúčtován poplatek za částečně znehodnocené zboží.

V případě poškození zboží vlivem přepravy, postupujte viz. níže dle přepravce, který dodání zásilky provedl, v případě poškození zboží při montáži či manipulaci zboží po převzetí od přepravce, jde o reklamaci a v takovém případě nás kontaktujte pro její uplatnění a vyřízení.

Pro odstoupení od smlouvy, použijte výhradně tento formulář

 

Reklamace při doručení poškozeného zboží

V případě, že vám bylo doručeno poškozené zboží, je potřeba jej obratem po převzetí zásilky reklamovat přímo u přepravce.Konkrétní postup pro uplatnění škody naleznete zde:

 

Reklamace při nefunkčnosti či výrobní vadě zboží

V případě této reklamace prosím postupujte takto:

  • nahlašte tuto skutečnost mailem na eshop@uni-svitidla.cz
  • uveďte č.faktury, kód zboží a popis závady

Po obdržení mailu se s Vámi spojí reklamační technik.

 

Celková doba záruční doby

Na veškerá svítidla nabízíme s platností od 1.10.2016 minimálně 3-letou záruku. Ta se vztahuje na všechna svítidla, nevztahuje se na světelné zdroje na které vyjma speciálně označených položek (s až 5-letou zárukou) platí standardní zákonem stanovená záruka 2 roky.

 

Nevíte si přesto rady?

Pokud se jedná o jiný případ viz. výše nebo si nejste jisti postupem při uplatnění reklamace nebo uplatnění škody/reklamace při doručení poškozeného zboží, kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.